11. huhtikuuta 2013

Miltäs sun ompelupaikka näyttää..?

Royal-Tuotteen "Tervetuloa meille!" -postauksen innoittamana ajattelin raottaa mun ompelunurkkauksen ovea. Ja haastan kaikki käsityöblogilaiset tekemään samoin ;) Joko sanoin tai kuvin - mieluiten tietty molemmin tavoin :)

Aikaisemminkin olen ompelupaikkaani esitellyt, vanhassa kodissahan se näytti tältä... kunnes miehen tietokoneet valtasivat tuon pöydän ja mun ompelukset siirtyi keittiöön.

Tervetuloa kurkistamaan, ihan vain pikkuisen, miltä mun ompelunurkkaus nyt näyttää :)


Ovessa on sisustustarrateksti Open 24 Hours. Ihan siis mihin aikaan vuorokaudesta vaan voi ompelukone surista ;)


Olen vallannut pienen pätkän työtasoa meidän kodinhoitohuoneesta. Sinne mahtuvat juuri ja juuri keskeneräiset työt, ompelukone ja saumuri. Laatikosta löytyy lankoja ja muita ompelutarvikkeita, lisää yläkaaapista. Kankaat ei samaan tilaan mahdu vaan ne on leikkihuoneen kaapissa. Kaavoja tuolla pöydällä ei mahdu piirtämään eikä kankaita leikkaamaan. Mutta olohuoneen lattialla mahtuu hyvin. Tuoli on lainattu keittiöstä (joka on ihan kodinhoitohuoneen vieressä)... mutta johan tuo tuoli on aika monta viikkoa kodinhoitohuoneess kököttänyt. Onhan tuo paikka vähän ahdas, mutta siinä saa koneet olla "levällään" koko ajan, ei tarvi ompeluhetkien jälkeen aina siirtää laatikkoon odottamaan seuraavaa kertaa.

Miltäs sun ompelupaikka näyttää..?